Friday, February 26, 2010

12hb 13hb 14hb December 2009 di Batu Pahat.

hahaha
once again in wedding ceremony as a photographer konon!haha.So kali ni kat Batu Pahat,Johor.
Aku bergerak ke Batu Pahat pd pagi 12 Disember 2009.Sebenarnya aku tak ingat sangat peristiwa ni.haha.tp aku try ingat balik.Actually aku pegi Batu Pahat ade 2 event.Satu wedding & satu tunang.Tengahhari pd 13hb tu Moja & Chacha cover wedding dulu,aku pegi majlis tunang.Kete mak Moja aku kebas utk transport aku.haha.So pas settle majlis tunang tu,aku terus gerak pegi rumah pengantin lelaki.Then,shoot2 balik.hahaha.Tapi aku paling suke malam 13hb.Time tu aku,Moja,Chacha pegi lepak kat satu kedai makan.Memang privacy la sbb kteorg je ade.hehe.lepak dari pukul9malam sampai 2pagi.haha.tu pun selamat kedai tu nak tutup.kalau tak,we all tak balik2 lg.hehehe.macam2 we all citer.dari business,personal,experience.Topic paling best "Sex Experience".hahahaha.macam2.paling kelakar time chacha.Experience chacha penanh tido sebalik dgn GAY.hahaha.Camni Chacha pegi outstation dengan officemate dia.then tido sebilik.So chacha terperanjat sbb officemate dia tu gay.sbb chacha perasaan katil sebelah bergegar.haha.then suara laki dua2.hahaha.So chacha control aje laa.hahah.malam tu memang best la.macam2 cerita ade.semua berangan je buat business mcm2.haha.kutuk2 org pas tu.hahha.best siot.Then pas kedai tu tutup.We all pun balik laa rumah.Padahal esk pagi ade wedding ni tp bole relax je lepak sampai pagi2 bute.hehehe.So sampai je rumah.
ZzZzZzZzZz...

14 Disember 2009
Hari ni wedding pihak lelaki.hari ni ade 4org photographer.hahah.hebat kan majlis kawin pengantin ni.haha.sorg handle video.3org photo.haha.siot je.yg paling relax aku laa.paling busy chacha.paling berpeluh moja.hahah.sorg lagi byk kawin photo ahli keluarga pengantin.babak ambik photo bermula.Pengantin lelaki ni Cikgu Mrsm Batu Pahat kalau tak silap.so student2 dia datang.So we all ambik oppurtinities ni.we all interview students dorg.suruh dorg make a wish utk cikgu dorg.then we all buat video pendek dgn student2 cikgu tu.so hope cikgu puas hati dgn video we all.nnt kasi markah okay cikgu?hahaha.pejam celik pejam celik da petang.so aku kne balik ke Johor Bahru sbb keesokan harinye aku keje pulak.Bus aku pukul7mlm.tapi pukul6petang aku ade kat umah pengantin lagi.haha.aku jerit kat moja.bus aku kul7malam.so semua kelamkabut kemas barang2 then balik.tak sempat nak mandi & tukar baju.trus h bus station.pergghh.dengan peluh smua.rimas seyh tp selamat bau aku wangi.hahaha

The E.N.D

regards,hakimyusof


ni la chacha







mr . moja



No comments:

Post a Comment